Sustainable Brands Index™ atliktame nepriklausomame tyrime ir vėl patekome tarp tvariausių Lietuvos įmonių! Šiemet Jūsų įvertinimo dėka atsidūrėme visais šešiais laipteliais aukščiau: džiaugiamės garbinga trečiąja vieta.
Tvarumo siekiame kiekviename įmonės žingsnyje:
* Tausojame gamtos resursus bei mažiname aplinkos taršą:
Kepykloje naudojame švarią mūsų jėgainėje pagamintą saulės energiją, o kepimo metu iš krosnių išeinančią šilumą surenkame ir panaudojame duonos gamybos procesams, apšiltinti vandenį ir administracijos patalpas.
* Tausojame maistą: ne prekinės išvaizdos kepaliukus sutrupindami į raugą arba iš jų kurdami kitus gaminius.
* Drauge su partneriais kasdien ieškome sprendimų, kaip mūsų produktų pakuotes padaryti draugiškesnes aplinkai.
* Prisidedame prie žmonių sąmoningumą skatinančių iniciatyvų.
* Palaikome Biržų bendruomenės veiklas.
* Rūpinamės gyvūnų gerove.
* Sąžiningai, atsakingai mokame mokesčius, kuriame darbo vietas visoje Lietuvoje bei rūpinamės darbuotojų saugumu.
* Gerbiame santykius su savo kolegomis, tiekėjais, partneriais.
* Nuolatos domimės, mokomės ir dalinamės tvaresniais kasdieniais atradimais.
Dėkojame, jog tikite mumis bei pažadame, jog ir toliau mūsų kepiniai dovanos jums tik giedras istorijas bei šiltas akimirkas!
Daugiau apie tyrimą Delfi straipsnyje: Lietuviai įvardijo, kiek tvarūs visiems žinomi prekių ženklai: lyderiauja prekybos tinklai, vaistinės ir maisto produktų gamintojai.
Paskelbtame naujame Tvaraus prekės ženklo indekse (angl. Sustainable Brand Index) atskleidžiama, kaip vartotojai vertina žinomų Lietuvoje prekės ženklų tvarumą. Tarp lyderių – prekybos tinklų, vaistinių ir maisto produktų gamybos įmonės.
Kaip nurodoma 2021 m. indekse, 56 proc. Lietuvos gyventojų apie tvarumą kalbasi su savo šeimos nariais ir draugais (2020 m. – 67 proc.). Taip pat pastebima, kad auga dalis vartotojų, kurie priimdami sprendimą pirkti ar naudotis paslauga atsižvelgia į tvarumą. Apklausoje 2020 m. tokių pirkėjų dalis buvo 67 proc., 2021 m. – jau 71 proc.
Tvaraus prekės ženklo indeksas parodo, kaip prekės ženklus tvarumo klausimu supranta vartotojai. Sudarant Lietuvos įmonių indeksą buvo vertinami 50 žinomų prekės ženklų aštuoniuose sektoriuose. Prekių ženklai pasirinkti pagal nepriklausomus parametrus tokius kaip rinkos dalis, pajamos, bendras prekės ženklo žinomumas.
Į pirmą penketuką indekse pateko „Lidl“, „Camelia vaistinė“, „Biržų duona“, „Eurovaistinė“ ir „Iki“.
Pagal sektorius, tarp prekybos tinklų pirmoji vieta atiteko „Lidl“, vaistinių – „Camelia vaistinė“, bankų – „Swedbank“, mobiliojo ryšio paslaugų ir telekomunikacijos – „Telia“, elektros ir šildymo įmonių – „Ignitis“, degalinių tinklų – „Neste“, transporto – „Lietuvos geležinkeliai“.
Tvarių prekės ženklų indeksą sudaro Švedijos tyrimų bendrovė „SB Insight“. Tvaraus prekės ženklo indeksas – didžiausias Europoje nepriklausomas tyrimas apie tvarumą versle. Nuo 2011 m. sudaromas indeksas matuoja vartotojų supratimą tvarumo klausimu skirtinguose sektoriuose ir šalyse.
Svarbu paminėti, kad indeksas sudaromas pagal tai, kaip prekės ženklą vertina vartotojai, o ne pagal tai, kiek iš tiesų produktas ar paslauga yra tvarūs.