„Biržų duonos“ ir „Čia Market“ draugystė prasidėjo prieš 16 metų. Lietuvos miestuose ir miesteliuose įsikūrusios partnerių parduotuvės ypatingą dėmesį skiria asortimentui, kuriame gausu ir mūsų, „Biržų duonos“, gaminių.
Šiuo metu „Čia Market“ turi 106 padalinius, kuriuos sudaro įvairaus dydžio parduotuvės: nuo prekybinių paviljonų iki didelių, 500 kv. m. siekiančių parduotuvių. Vienas pagrindinių įmonės tikslų – įsikurti tokiose vietose, kur būtų užtikrintas gyventojų poreikis šviežiomis prekėmis apsipirkti pernelyg nenutolstant nuo namų. Todėl krautuvės yra gyvenamųjų namų rajonuose, gausiai apgyvendintų sodų bendrijų, švietimo, visuomeninio aptarnavimo įstaigų vietovėse.
Todėl vienas svarbiausių asortimento aspektų – šviežumas. „Čia Market“ prekių grupių vadovė Giedrė Jankauskienė pasakoja, kad pirkėjams stengiasi pasiūlyti kuo įvairesnių, šviežesnių prekių.
„Krepšelį nuolat pildome kokybiškų, patikimų prekių ženklų, tokių kaip „Biržų duona“, asortimentu. Turime regiono gamintojų produkciją ir gaminius, kurių neįmanoma rasti niekur kitur“, – apie asortimento pasirinkimus pasakoja G. Jankauskienė.
Ligi šiol pastebėjome, kad „Čia Market“ pirkėjai turi mylimiausią „Biržų duonos“ gaminių trejetuką. Dažniausiai klientų krepšeliuose atsiranda mūsų kepami riestainiai su aguonomis, vyniotinis „Aguonėlė“, plėšomos bandelės „Brioche“. Galima sakyti, kad šiose krautuvėse renkasi tikri kepinių su aguonomis gerbėjai!
Dar vienas mus ir partnerius vienijantis aspektas – inovatyvumo ir tradicijų derinimas. „Biržų duonos“ Klaipėdos regiono pardavimų vadovas Vygantas Mika pasakoja, kad „Čia Market“ pirkėjai renkasi ne tik tradicinius, bet ir „Be gliuteno“, „Keto“ gaminių linijos produktus.
Jankauskienės nuomone, toks kokybiškas, platus, ne tik tradicinių, bet ir alternatyvių gaminių asortimentas padeda įmonei siekti tikslų.
„Kadangi „Čia Market“ tikslinė auditorija – gana plati, džiugu, kad galime patenkinti įvairius jos poreikius. Smagu matyti su šypsena grįžtančius pirkėjus įsigyti jau pamėgtų „Biržų duonos“ produktų“, – džiaugiasi G. Jankauskienė.
Tiesa, pirkėjų įspūdžius ir lojalumą lemia ir aptarnavimo kokybė. „Čia Market“ atstovės manymu, tinkamas personalo valdymas – taip pat laimingų klientų priežastis.
„Vienas svarbiausių įmonės aspektų – klientų aptarnavimas. Todėl esame sukūrę darbuotojų motyvacijos modelį, jų veiklos vertinimą pagal tam tikrus darbo atlikimo standartus. Manau, svarbu įsisąmoninti, kad motyvacija – kintantis aspektas. Todėl nuolat atnaujiname motyvacines priemones, kad darbuotojai nuolat norėtų ir galėtų tobulėti“, – apie darbuotojų įsitraukimą pasakoja G. Jankauskienė.
Didžiuojamės, kad tiek „Čia Market“, tiek jų pirkėjai vertina mūsų gaminius. Panašu, kad bendromis vertybėmis grįsta draugystė atneša ne tik abipusę naudą, bet ir geras emocijas!