Skirtingi pasimatymo scenarijai
Biržų duonos kepiniai nuo šiol – pasimatymui besiruošiantys ir besipuošiantys, viliokiškai nusiteikę herojai. Apsukrusis riestainis jus bandys apsukti aplink pirštą, o su dvynukėm „Brioche“ atsargiau – kartą susitikus, nuo jų neįmanoma atsiplėšti.
O gal visgi pasirinksi tas vieninteles, jau legenda tapusias „Skareles“ – varškės sūriu ir juodaisiais serbentais įdarytus sausainius?
„Biržų duonos“ rinkodaros vadovė Natalija Kurganovė teigia, kad šia reklamos kampanija norime paraginti bent akimirkai pamiršti rūpesčius, atsigręžti į savo poreikius bei apdovanoti save.
„Norint nusiraminti ar pradžiuginti save, kartais reikia išties nedaug. Kai skonis ir kvapas primena mamos ar močiutės keptus sausainius bei bandeles, mintimis lyg nusikeli į vaikystės laikus, aplinką, kurioje visada būdavo ramu, saugu ir neslėgė rūpesčiai. Tai tampa itin svarbu greitėjant gyvenimo tempui, didžiulės infliacijos laikais, vis garsiau kalbant apie ateinantį nežinomybės laikotarpį. Visos šios priežastys lemia vis didesnį alternatyvų „rafinuotiems“ desertams – sausainių, bandelių ar riestainių – populiarumą. Tiek pandemijos laikotarpiu, tiek dabar ši produkcija dažnai pakeičia visada populiarumo viršūnėje karaliaujančius makarunus (angl. macarons), kaneles ir kitus modernius, užsienyje populiarius saldumynus“, – apie tendencijas kalba Natalija.
Populiarumo šiai produkcijai suteikia ne tik subalansuotas skonis, kviečiantis leisti vaikystės takais.
Visų šių mūsų gaminių jau galima įsigyti ne tik firminėse parduotuvėse, bet ir didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose. Brioche galite rasti beveik visuose šalies prekybos tinkluose. Sausainius su obuolių džemu, „Sniegutis“, „Saulėgrąža“ galite įsigyti Maxima prekybos tinkle bei Barboroje, Rimi, o Norfoje jau atsirodo ir viliokliai riestainiai dar patogesnėse pakuotėse.
Į pasimatymą su savimi kviečiančias reklamas galite išvysti čia:
https://www.youtube.com/watch?v=RDIOkyCFSbU
Už šaunią partnerystę kuriant šią kampaniją dėkojame mūsų bičiuliais „INK“ agency🤎🙏